Gestió de govern
Reunió de treball amb la Delegació del Govern per analitzar les afectacions de les riuades del 4 de juny
11/06/2026El passat 11 de juny, l'Ajuntament de La Pobla de Lillet va participar en una reunió de treball amb la Delegació del Govern per tractar les afectacions provocades per les riuades del 4 de juny.
Visita de la poblatana Lídia Guillén, secretària d'Habitatge de la Generalitat de Catalunya
01/06/2026Avui hem rebut la visita de la poblatana Lídia Guillén, secretària d'Habitatge de la Generalitat de Catalunya.
Durant la trobada hem compartit les problemàtiques i reptes que afronta l'habitatge en els municipis rurals, així com possibles línies de treball i solucions per afavorir l'accés a l'habitatge i la fixació de població al territori.La Pobla de Lillet aconsegueix per primera vegada el Segell Infoparticipa
18/04/2026-
L'Ajuntament de La Pobla de Lillet ha obtingut, per primera vegada, el Segell Infoparticipa 2025, un reconeixement a la qualitat i transparència de la comunicació pública local que atorga la Universitat Autònoma de Barcelona.
-
El consistori ha assolit una puntuació del 85,19%, complint 46 dels 54 indicadors establerts.
-
Reunió de treball a La Pobla de Lillet
25/02/2026El passat dimecres 25 de febrer, l'alcalde es va reunir amb el director del MNCTEC i el director dels Serveis Territorials de Cultura a la Catalunya Central per abordar línies de col·laboració i projectes estratègics en l'àmbit cultural.
Presents a les Jornades d'Implementació de les Oficines de Justícia als Municipis de la Catalunya Central
05/02/2026Avui l'Ajuntament de la Pobla de Lillet ha estat present a les Jornades d'Implementació de les Oficines de Justícia als Municipis de la Catalunya Central.
Reunió amb el Secretari General de l'Esport, Abel Garcia
04/02/2026Avui hem visitat el Centre d'Alt Rendiment Esportiu (CAR) de Sant Cugat, on ens hem reunit amb el poblatà Abel Garcia, Secretari General de l'Esport.
L'Ajuntament de la Pobla de Lillet assisteix a l'acte d'inauguració de l'Any Gaudí
08/11/2025Aquest dissabte 8 de novembre, l'alcalde de la Pobla de Lillet, Sr. Enric Pla i Aramberri, ha assistit als actes d'inauguració de l'Any Gaudí, celebrats entre Riudoms i Reus.