Servei d'Aigua

Servei d'atenció a la ciutadania per a gestions relacionades amb l'aigua potable.

El conjunt d'aquest servei el gestiona Grup Cassa - Aillaments i intal·lacions RIAL SL. Les seves principals funcions inclouen la captació, la portabilització, el control i la distribució de l'aigua potable del municpi; la gestió envers els abonats (escomeses i contractació); i l'atenció informativa als/les usuaris/es (adminsitrativa i tècnica). 


RECORDATORI: Dimarts 24 de novembre el servei d'atenció al client de Cassa (aigua potable) serà a l'Ajuntament de la Pobla de Lillet de 9:00 a 13:30h oferint un punt especial d'atenció al client. IMPRESCINDIBLE CITA PRÈVIA al 93 122 73 33. Si tens dubtes o reclamacions, TRUCA!!!


Contacte:
Adreça: Passeig de l'Indústria, 34 baixos - Berga
Telèfon: 93 822 18 98
Horari: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 h. i de 16:00 a 19:00 h.

  • Dijous de 9:00 a 11:00h a les dependències de l'Ajuntament.

En cas d'averia, trucar al telèfon 608 28 38 70

més informació: Grup CASSA - La Pobla de Lillet

 

Darrera actualització: 18.11.2020 | 19:38