Agraiments del Centre d'Estudis Lillet del primer acte de recapte per la restauració de l'orgue de la Pobla.
Des del Centre d'Estudis Lillet volem donar-vos les gràcies a tots per fer possible que l'orgue de la Pobla torni a sonar.
Gràcies de tot cor per la vostra generosa aportació econòmica, pel vostre suport i per la vostra presència en aquest primer acte de recapte de fons destinat a la seva restauració.
Tanmateix, volem expressar un agraïment molt especial a totes les persones que vau fer possible un acte tan lluït. A Domènec Ferrer, per la seva excel·lent tasca de coordinació; a Jaume Bozzo, Carles Espelt, Mn. Joan Lladó per la interpretació magnífica. A Gregori Ferrer i Núria Cela per la seva desinteressada participació i per l'esplèndida actuació.
També volem agrair a l'Ajuntament de la Pobla, que va assumir les despeses tècniques així com a la Impremta Boixader per la seva col·laboració en la difusió de l'acte.
A tots vosaltres una i mil vegades... gràcies!! Sense el vostre suport i la il·lusió de tots, aquesta iniciativa o tindria sentit.
Estem convençuts que ben aviat l'orgue de l'església tornarà a sonar i entre tots, ho farem possible.
Moltes gràcies!!!